steeeekt...

kom precis in från den steeeek heta solen, har legat hela dagen på verandan, fick ett litet sms från carro som undrade om vi skulle bada...jaaaa, gärna! :) innan jag dör, vi får ju aldrig upp den där jävla poolen som vi köpte förra sommaren heller så här hemma e de som en bastu där solen bara skiner ner i de lilla hål där vårat hus ligger omringat av träd som vägrar släppa in lite luft, nu sitter jag i köket ett tag bara för att låta huden vila lite..
sitter o lyssnar på underbara Johnny cash, skit va bra han e asså! har nog lyssnat på alla låtar som går att lyssna på av han nu, hehe..
men ska ta mig nåt att äta o sätta mig i solen igen, för inte ska man klaga på den, de här e typ en av de få dagar man verkligen kan få njuta av den, så ta vara på varje solstråle!

just de, tack för igår tjejor! behövde umgås lite me dom bästa :)<3

hare bra så länge! / Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för att man fick komma och umgås med andra än folk under 6 år och vuxna över 50 ;) Haha Spa kväll i veckan får vi ju hoppas på också!

PUSS!

2008-07-13 @ 15:18:02
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: emma

jaa, måste ha spa-kväll! :)

2008-07-13 @ 16:13:31
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0