Tröttis

sitter här o lyssnar på Oh laura o pratar me sarah, har precis slängt in mig en macka e typ helt slut...

Idag va jag me familjen i vingåker, tog bilen o 1-2 timmar senare e vi framme o redo för att shoppa på outleten, mycket härligt! Hade fina grejor som brukar kosta lite som nu var värsta rean på! O så åt vi lite o rullade hemåt..kommer hem slänger på mig ridkläderna o rider en långrunda me Johanna, mysigt mysigt hade vi, så nu en macka senare sitter jag här, har provat mina jeans som jag köpte idag o jag kan ju säga att jag måste gå in dom lite, hehe får hålla andan så att dom håller :) Men jag har fått ännu en sommarlovs dag gå...shit asså! har räknat ut att jag bara har två veckor semester kvar, sen ska de jobbas sen börjar skolan.......aja
men nu ska jag nog duscha, eller bada kanske, fick världens härligaste badbomber av mamma så dom måste ju användas :)

Imorn ska jag ta moppen en tur till kyrkan o hälsa på Joi, (hon sommarjobbar där) Just de, vi bästämde att vi skulle fixa en brännbollskväll för dom som ville komma, nån helg...

Nu ska jag nog bada, hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt! Jag vill också shoppa, men snart så trillar det in cash, lust att joina mig?

2008-07-21 @ 22:17:54
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: emma

jajemän, jag joinar! :)

2008-07-21 @ 23:17:29
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0