Balen!

holahola!
idag e de sveriges nationaldag, grattis sverige! eller vad man ska säga..:)

igår var det i alla fall bal, underbart! hade väldigt kul!
Vi gick i skolan till typ halv nio, sedan åkte carro o jag hem till mig o åt frukost, sedan la vi oss och kollade på en film,,chiiill! Vi sminkade oss lite och åkte sedan iväg för att fixa håret, han som fixade mitt var mycket duktig o trevlig, haha...aaa
vi mötte upp frida o marie i södertälje c, och alla blickar riktade mot oss kan man ju säga, me våra snygga uppsättningar...i alla fall, åkte hem drog på oss kläningarna o sminkade till oss lite, sedan bar det iväg till sorunda byggdegård. Åkte me Christa o Sarah i en dodge, vi ägde när vi kom in rullande! sen var det mingel, middag, tal och dans, skiitkul! känner att jag kommer sakna sunnerby lite grann faktiskt..

        

de var några stycken, fina va? :)
nu ska jag typ gå ut o sola igen, ha det så bra! / Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var så jävla kul:D Och så hände det lite roliga grejer också, eller huur Emma :P

2008-06-09 @ 19:48:51
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, mycket roliga :P

2008-06-09 @ 20:42:26
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0