Hejdå Sunnerby!

Sådär ja, nu har man gått ut 9an också ;) Det var lite sorgligt faktiskt :P Men himla mysigt! Alla i klassen träffades i Spångan där vi blev upphämtade med en traktor som vi hade pyntat med björkris och ballonger m.m... Så åkte vi ett varv runt i Sunnerby, på miniskolgården och lite annat.. Sen åkte vi till ängen bakom... är det en bygdegård..? Aja.. Där fikade vi och gav lite presenter till Cobert och Cia, mys mys :)
Sen var det dags att dra sig till kyrkan. Där sjöng Cilla och jag spelade "Fields of Gold", och så var det lite andra elevframträdanden... Sedan fick vi betygen och balkortet, och till min STORA förvåning så var min bild på framsidan av betygen!! :D Blev skitglad!
Jag blev nöjd med mina betyg, men sen när jag fick reda på att jag hade sämst i mtt band så var det inte lika kul längre ;) Haha, Men jag är fortfarande skitnöjd med mina ;)
Efter det så åkte jag ner till Nicksta och mötte upp Erik och Olov, vi spelade där igår, det gick riktigt bra:) Vi spelade näst sist av alla band... Det var himla roligt där faktiskt, jag träffade många som jag kände, men var liksom med Erik o Olov m. co... :) Sen tog jag 00:40 bussen hem, så jag var hemma vid halv 2 typ...
Idag gick jag upp vid 13:00, käkade frukost och nu sitter jag här. Ska mer till Nynäs idag igen vid 18:00.

Men nu får jag faan se till att göra nån nytta! ;) Puss / Camilla

Kommentarer
Postat av: Sarah

Japp, nu är det hela över :/ Jag vart också MKT stolt över mina betyg..6 st MVG :D

2008-06-11 @ 14:16:19
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, va e ni för pluggisband! :)

2008-06-11 @ 15:04:49
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0