Hellow!

Hellow!

Nu har jag suttit vid datan hela förmiddagen och letat snapssånger, roliga hisorier och annat skit till midsommar... Vi har alltid fest här, och det brukar komma typ 45-50 pers... :)

Igår firade vi Cicci, min syrra,i för att hon fyllde 17 år, och så firade vi Cicci och Gustav för att de förlovade sig när de var på Sweden Rock festival :D Skoj-skoj :)

Imorrn ska jag till Södertälje och träffa ett par poolaers, ska bli kul :) Få se vad vi hittar på... Vi skulle ha gått på Heron, men det passade inge bra med tiderna, så det får bli nån annan gång :)

Asså vilket pissväder det är hela tiden! Läste Sarahs blogg, där hon skrev att hon inte har tigit premiärdoppet än. INTE JAG HELLER!! Shit, det är ju mitten av juni liksom...

Jag kom på att om 10 dagar får vi reda på gymnasieintagningarna!! Weii! Så jävla nervös :D

Men nu ska jag leta efter lite mer sånger... Hare, hejdå // Camilla <33

Kommentarer
Postat av: Christa

Jag her inte häller tagit första doppet, vi kan göra det tillsammans! ;P

2008-06-16 @ 14:37:43
Postat av: Anonym

Häller;P haha

2008-06-16 @ 14:38:53
Postat av: Camilla

Vaddå häller??

2008-06-16 @ 18:55:21
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0