Jag kommer inte på nån rubrik....

Nu sitter jag här lite halvt slut efter att ha cyklat hem från farmor i smått regn... Jag fick ett skitfint armband av henne för ett par dagar sen, men det var nåt mysko med knäppningen, så hon åkte och fixade till det medan kvittot fortfarande gällde, och så hämtade jag det idag :) Tänkte att jag nog skulle behöva röra på mig nåt mer än vad jag har gjort hittills, så därför blev det cykeln ;)

Igår var jag i Södertälje med Jeppe och Johan :) Först gick vi till Donken, sen satt vi och solade, och sen fick vi ett ryck att vi skulle bada... SHIT! vad kallt det var! Men nu är ju premiärdoppet avklarat i alla fall... :) Jag har aldrig varit hemma hos de förut, så igår fick jag se hur det ser ut där också... :) 

haha, Emma la ju in en filmgrej i förra inlägget.. xD Hahaha, när vi satt och kollade på film häromdan, innan vi såg den.. På världens sämsta skräckis Carro, så fick jag, Emma och Patrik det till att en katt skulle hoppa fram och mjaua sådär högt så man blir rädd ni vet.. xD haha, när man inte är beredd så att man hoppar till, men det hände aldrig ;)

Och Christa, jag har sett dig på moppen flera gånger när jag sitter på bussen, och jag möter dig typ alltid vid Grödby :P Haha, du måste ha varit hos Sarah eller nåt:P

Nu har jag nog skrivit av mig... ;) Hejdå // Camilla <33

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, shit asså! vår humor e bäst!

2008-06-18 @ 16:52:51
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Christa

Hahah va har du aa jag har typ bara golfat helatiden har typ vart hos Sarah en gång ;P haha

2008-06-21 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0