Magical mystiery show <33

Idag är det sista dagen på Cabaretveckan, lite sorgligt faktiskt. För de som inte vet om det så är jag med i en Cabare, spelar trummor. Vi spelar mycket Beatleslåtar, och sen är det allt från Michael Jackson till Radiohead m.m... Första föreställningen var igår, och det gick riktigt bra :) Jag och Linn gjorde en jättecool skylt med en såndär ljusslinga... Skitfin ;)
Jag kan försöka förklara hur scenen ser ut, för det är så jäkla mysikgt där inne:P

______________________________________________________________________________________________

                                                                 Amadeus/Jag på trummor     David på bas
                                                                                                                                    Erik på gitarr
                Ibland är sångarna här uppe                                                                       Yvonne på piano
                      på en höjd sak
                                                             
                                                       Och ibland står sångarna här framme och sjunger :D

______________________________________________________________________________________________

Ungefär sådär :P Och sen är det massa bord framför, där man kan dricka äta middag eller bara lyssna.
Det är på Old Bell förresten, f.d. Sailor Inn. Kom och kolla ikväll kl. 18:00 om ni känner för det :) Det kostar 50 kr upp til 18 år, och om man är över 18 så kostar det 80 kr :) Igår kom farmor, farfar, min syrra Cicci, min basist Olov, en kompis Steve och några andra som jag också kände igen.. Och så kom det fler som jag aldrig hade sett :P


Igår skulle vi ju få reda på gymnaseivalen, och så går man och väntar på den dagen - som känns som en evighet, och sen bara skjuter de upp det en dag !? Jaha, tack för den... Idag senast 13:00 har de ju ändrat till.. De har inte lagt in det än....


Nej, nu ska jag kolla på Ghost Whisperer. Pappa köpte den boxen, Weii!!! Det bästa som finns!! See ya //Camilla <33

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va kul! ville också komma o kolla :)

2008-06-27 @ 10:55:31
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0