Sommar-chill

Jag hade typ glömt hur det var att chilla, nu sover jag, tittar på tv och lyssnar på musik hela tiden... Jävligt skönt! :)

Igår var jag med Erik, Donken, Emma, Tony, Johan och ett par fler på en pizzeria i Nynäs efter att ha varit hos Yvonne och fått lite papper om Cabaren som är om typ en och en halv vecka eller nåt.. . Men det var trevligt.. :)

Mindre trevligt var det när jag skulle hem, för jag tog en buss som gick till Grödby och räknade med att få skjuts hem sista biten, men INGEN kunde hämta, så jag fick gå hem typ en halvmil... Det  tog skitlång tid, och så var det ap-tråkigt för att man var själv liksom.. Gick ju hem med Christa förut  en gång, men då gick vi och plockade blommor, sjöng och... xD.. Aaa, iaf...  Som tur var så hade jag sms-sällskap med Donken, haha ;P

Meeen... Nu ska jag ta och göra lite nytta.. Städa rummet kanske. Får se, hare!! Pöss // Camilla

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt härligt!

Nu är jag tillbaka med sajjo.blogg.se ;)

2008-06-14 @ 09:50:11
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja!! :D

2008-06-14 @ 14:43:52
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Christa

Hahaha det var roligt när vigick hem ;P shit vad tråkigt du borde ha haft när du gick hem själv ;P hehe

2008-06-16 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0