ååååh fyfaan!

snö, snö, snö och mera snö..vad är de här?! vad är det det ska vara? 17 mars? suck
sitter här med en macka i munnen och o´boy i handen, svullo! men va fan, det är de enda glädjeämnet i mitt liv just nu..
idag har det vait en ganska bra dag, lugn..
kollade på film på blocket och halva matten "breakfast club" John Bender fyyy faan va snygg han är, kan med nöje sätta in en bild-
 MIIIJAU!!

i alla fall, sen hade vi spanska, seeegt, sen lurre där det blev hmmmm...köttbullar o potatis, de slank väl ner..
sen NO pratade om provet som jag kommer få IG på, sen hade vi mentor, skulle gå ut och städa men vi slapp, p.g.a snönstorm, så vi körde nån jävla släcktövningar eller vad man ska kalla det...jaaa, de var väl det
så nu sitter man här, vet inte riktigt vad jag ska göra sen
-florran du får stå idag, klarar inte av att gå ut i det här..
ska surpla vidare på min o´boy och kolla runt lite på pea

SYNES! PÖSS/ Emma


Kommentarer
Postat av: Christa

Haha han var ju inte snygg ens... ;P

2008-03-17 @ 16:34:48
Postat av: Cilla

alltså så jävla HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!
ögongodis verkligen!

2008-03-18 @ 14:54:58
URL: http://ciljalilja.blogg.se
Postat av: Emma

jaaaa! Eller hur!

2008-03-18 @ 15:19:43
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0