dax att plugga

HOL!
Nu ska jag plugga...eller jag ska bara..
okej, nu ska jag skriva so...eller jag ska bara..
borde jag inte fortsätta skriva lite på novellen...eller jag ska bara...

helvete, nu måste jag plugga, me istället börjar jag måla naglarna..jag har tappat kontrollen!! skulle igentligen skriva klart so:n, plugga no, och skriva lite på min skitnovell på svenskan..
men måste bara skriva ett inlägg :)

vafan är det för fel på det här landet?! snö, sol, moln, regn- bestäm dig! trodde våren hade kommit och vi skulle slippa vintern nu, men neeeeeeej..jag ska fan flytta utomlands så fort jag kan och ligga på en strand och steka hela dagarna..fast jag skulle säkert lägnta hem efter ett tag, eller bara på sommarn, vi får väl se det positivt.....
det är sommar om typ 5 månader, JIPPI!! det är ju snart ju
aja,,
snart är det i alla fall looooov, det behövs verkligen! och fan va kul det ska bli den 29, eller hur?  ;)

men nu ska jag plugga, eller jag ska bara....
 PÖSS! /Emma


Kommentarer
Postat av: Sarah

29 kommer att ÄGA!
:)

2008-03-20 @ 16:04:08
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja, den 29 ;)

2008-03-24 @ 09:59:35
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0