Dyngsur!

aaah, nu e jag inne från stallet, dyngsur! men vad gör man inte när man bor på landet :)
sitter nu och väntar på pappa som ska komma hem med middagen, Mcdonalds, precis som jag tänkte, hehe
fick också för mig att hitta en lite halvbra, okej skitbra! 80-talslåt, som vi hörde på syslöjden haha! men för all del, tyck vad ni vill, haha

http://youtube.com/watch?v=9BuaHs2y2I0- I just can´t get enough

 mucho good! I JUST CAN`T GET ENOUGH av den!
men tror jag ska damsuga(eller stavas de me två m)? mitt rum nu, har damråttor större än Pusen under sängen o hö-strån o barr..ja med mer kan man väl säga, kan lika gärna bo ute hos florran..
jaja, vi höres ikväll PÖSS!/ Emma

just de jag är ledig imorn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0