en till lista..

jag vet, en till jobbig lista, men jag har tråkigt och det är kul att skriva i, nu ska vi se..




SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? jajemän!
2. Är du lycklig? självkart!
3. Är du uttråkad? Ja det med, frida bara tapetserar o min cola e slut..
4. Är du ledsen? Nej, de e ju lov
5. Är du italienare? Nix
6. Är du en cooling? äh jaa!
7. Är du från Irland? Neä
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag faktiskt.
2. Har du någon gång blivit sårad? hmm, jaa
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Öh, ja?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hehehe oh ja
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? neä
6. Har du haft en hemlig beundrare? de tror jag inte
7. Är du kär? Jaa!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? JAA

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? ögon, på killar alltså
2. Katter eller hundar? hundar!
4. Några få bästa vänner eller jätte många? mina såklart!
5. Tv eller internet? Internet. För man kan se på tv på internet :-P
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola!
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? båda
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? Dag tror jag. Om jag slipper morgonen
10. Msn eller mobil? mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha, har aldrig smitit hemifrån
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Oh ja
4. Hoppat Bungy Jump? Nej! Har inga planer på att göra det heller
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo det har väl hänt...
6. Ätit en hel tårta? Hahah nej inte själv iaf, hehe
7. Gjort bort dig offentligt? jaaa! många gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? vilket ex?
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa...
10. Velat försvinna? jaa

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde? Frida
2. Telefonsamtalet du fick? mamma
3. Personen du var med? Frida
4. Roligaste grejen som hänt? oo, har så jävla dåligt minne, men de var väl typ nyss
5. Personen du smsade? Frida
7. Du skrev till på msn? Christa
9. Du tillbringade natten med? kommer inte ihåg..
10. Du kramade? kompisarna

BY: Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Emma the queen of listor! :)
Jag skriver den i morgon!

2008-03-20 @ 21:22:54
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0