Fy faan! skitfredag!

hej!
 idag har dagen varit rätt ok, tills eftermiddagen där mitt huvud lika gärna kunna sprängas, skulle faktiskt kännas bättre..
PLUS att min älskade snutteplutt Ninen inte mår bra!!jävla skit! min älskling..
han är 7 år nu och det är väl snart dags :`( men han får bara inte! har gett han mat och stoppat om han o nu ligger han här brevid mig, älsklingen..hatar den här dagen..

skulle följa med johanna och nån mer på bio ikväll, men tyvär johanna jag pallar inte, har så jävla ont i huvudet, och mitt humör är väl på -100 just nu, kan bara  inte lämna Ninen ikväll

aja, fattar varför jag ens skriver..var bara tvungen
synes/ Emma




bjuder på en bild med min älskling <3 Ninen

Kommentarer
Postat av: Sarah

Niiiiiiiinen! Stackars gulleplutt!
Ha en bra kväll trots allt. Puss! Hörs ikväll om det blir nått i morgon :)

2008-03-14 @ 17:45:09
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Christa

Nää Ninen får inte må dåligt!!! :( Hoppas att allt blir bra igen! Kraam

2008-03-14 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0