hur har du det älskling?

min värsta dig i mitt jävla liv var igår! min älskade kanin är i ninhimlen nu...
hur har du det älskling? var just och tände lycktan på din grav, hoppas du såg det..
fy fan vad jag saknar dig, är helt tom vet inte vad jag ska säga, men du var verkligen min bästa, älskade, finaste och gosigaste gubbe,,,det kommer aldrig gå en dag utan att jag tänker på dig..du kommer alltid ALLTID finnas i mitt hjärta, hoppas du förstår det..
vet verkligen inte vad jag ska skriva, men måste bara få säga att ingen kan ersätta din plats i mitt hjärta..den här kvällen var den värsta i hela mitt liv,,fy fan ninen, jag är så ledsen...men det var bra att du somnade in så fridfullt, du såg fridfull ut, där på din gosiga turkosa filt..jag älskar dig så mycket gubben, jag älskar dig, jag älskar dig..
du är det bästa som någonsin hänt mig, när pappa kom hem med dig i den lilla lådan, du såg så liten och rädd ut, men vi vart bästa vänner, till och med mer, de va du och jag, när du följde efter mig vart jag än gick och hoppade upp i soffan och bet sönder alla sladdar..fan vad jag saknar det!!
förlåt ninen, jag är så himla ledsen över att jag blev sur på dig här om dagen, förlåt..men du vet att jag aldrig är sur på dig på riktigt, eller hur...
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, gubben, du är världens finaste...

http://youtube.com/watch?v=MODq81_cDKI

det där är din låt Ninen, jag tänker på dig varje gång jag hör den, och det kommer jag alltid att göra
vila i frid nu gubben..
och hälsa skorpan..




ÄLSKAR DIG NINEN!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt kanin :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-15 @ 18:52:10
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Sarah

R.I.P Ninen
Jag beklagar sorgen Emma.

2008-03-15 @ 19:27:48
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: carro

Näe gumman, shiit jag sörjer verkligen med dej :'( VERKLIGEN ...jag vet hur mycket ni älskade varandra.. han kommer aldrig glömma dej det vet jag ! Älskar er

2008-03-16 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0