lista..

har inget särskilt att göra nu, så hittade en lista jag tänkte fylla i, enjoy!


DAGENS:
Klädsel:
Svarta byxor och jeans skjorta/blus
Frisyr: utsläppt och hårsänne
Låt: den i breakfast club- "don´t you forget about me" tror jag den heter
Tv: Har inte tittat på tv idag.
Vill ha: lov
Tråkigaste: att jag borde plugga NO
Roligaste: hm, kommer inte på nu, men mycket

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
jag
Såg dig gråta: mamma och pappa
Fick dig att gråta: när ninen dog :´(
Fick dig att börja skratta: Patrik
Du gick på bio med: Oj.. Johanna och Sara
Skickade ett e-mail till dig: ellos.se
Skickade ett SMS till dig: Sarah
Skickade ett lunarinlägg till dig: Tönt, vem fan skulle ha lunar? ...

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
neä, haha
Bråkat med ditt husdjur: jajemän
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: neä, eller nästan

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
att någon jag bryr mig om ska bli svårt sjuk eller dö
Vart vill du gifta dig: i kyrkan
Vem hatar du verkligen: många, ni skulle se listan
Varit kär: Ja!
Kör du bil: nej, inte än
Har du ett jobb: noop, skola
Gillar du att ha folk omkring dig: nja både ja och nej
Är du ett hälsofreak: ja på sätt och vis
Är du ensam nu: neä, mamma är hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: " some day we´ll know" alltid!

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt såklart!
Typ av musik: En bra låt är en bra låt
Parfym: olika, fast britneys luktar ju gott
Månad: sommar! Juli
Mat: Tacos är aldrig fel
Dricka: cola, kan dricka flera liter
Godis: salta!
Tidning: svallertidningar
Film: a walk to remember
Djur: Häst

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
jaa, saknar min nin
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: jaa, eller har inte tänkt på det
Träffat någon ny: inte träffat, men sett
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: no
Ätit: Ja

så, nu ska jag plugga!
PÖSS! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0