Lite tråkigt bara

Vad heter du - Camilla
Mellannamn- Karin
Efternamn - Cederlid
Vart bor du? - Sorunda
Trivs du där? - I love it!
Brukar du läsa horoskop ? - Ja, om jag har en tidning...?
Har du körkort? - Nope, lite för ung :)
Äger du några converseskor ? - Nej.
Favoritdjur ? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på ? - Typ kläder, godis
Senaste konserten ? - Korn!
Festar du mycket ? - Njae. Ibland..
Sprit, cider, vin eller öl ? - Coca cola
Brukar du bli för full ? - Nej
Antal kuddar i sängen ? - Tre stycken
Kan du baka bullar ? - Ingen aning
Bläck eller blyerts ? - Blyerts
Sängstorlek ? - 120 tror jag :P
Vad har du för mobiloperatör ? - Comviq
Är du allergisk mot något ? - Nickel typ
Müsli eller cornflakes ? - Müsli
Äger du ett busskort ? - Japp, är typ tvungen till det.
Vad åt du till frukost ? - Macka och Pucko :D
Hur ser du ut idag ? - Jeans, t-shirt och en tjocktröj över..
Har du haft sex idag ? - Nej.
Vad såg du senast på tv ? - Öh, Mord i sinnet tror jag
Vem såg du senast naken ? - hahaha
Hur svarar du i mobilen ? - Hallå / Ah, de e Milla
Antal timmar sömn inatt ? - 8 timmar kanske.
Sov du ensam ? - Nej, med Maja, min katt
Har du besökt Pajala ? - Nope
Tycker du om din pappa ? - Mycket!
Ger du pengar till lodisar ? - Nej.
Vad ska du göra nu ? - Åka till Nynäs och repa
Kommer det kosta pengar? - Haha nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0