Made by Milla ;)

Vi har nyss haft SO, det var ganska segt, men jag fick mkt gjort.. Jag o Emma satt brevid varandra, men vi snackade nästan ingenting, konstigt :P

Nu sitter vi här o väntar på bussen, som går om ca. 30 minuter... Skitkul..

Sarah den lilla gullungen hade med sin asgoda cola-saker som hade bakat :D Tack (A)

Och så var jag duktig idag och gav Cilla pengar för klasströjorna, det var deadline idag, och jag trodde att jag skulle vara den enda som glömde de, och så skulle alla vara skitsura på mig, för att de inte fick tröjorna i tid... Men så blev det inte ;)

Näe, nu ska jag kolla in typ... Sarahs blogg eller nåt...
 Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hörru hörru hörru............hej!

2008-03-12 @ 15:20:55
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0