Onsdag kväll

Jao.. Nu sitter man här igen.. ;)
Jag har nyss spelat lite trummor, övar inför sökningen till Rytmus, för man fick låtar av de som man skulle spela till, inte som man får välja själv, nej här krånglar vi till det... :p De andra gymnasierna jag har sökt till är Södra latin, Kulturama och Nynäshamsn gymnasium, estetinriktning.. Nu, den 31 mars är det Rytmus och Stockholms estetiska som gäller :D

Men, nog om det, snart - om ca. 35 minuter - kommer mitt band, vi ska repa ikväll! :) Alla som läser detta måste komma på våran spelning på Debaser på lördag!! Okej? Bra, då räknar jag med er ;)

Hahaha, jag kom att tänka på Christa när vi gjorde hjärt- och lungräddningen på idrotten xD! Vi asgarvade, för man skulle göra olika saker i takt med en musik xD!! Aaahashaha, det ägde

Emma, btw, den låten suger!! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, neä..jag vet inte varför men den e ju asbra! hahaha

2008-03-12 @ 19:45:01
URL: http://faretshaun.bogg.se
Postat av: A s t i i i

Haha ! ^^

2008-03-12 @ 20:09:57
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Anonym

Aa HLR ägde ju;P AAsgarv med tårar.xD

2008-03-13 @ 08:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0