seeeeeeeg..

idag har det varit skitfint  väder ju! och snön håller på att smälta bort, jippi! Va ute och mockade idag, sen gick jag in, för flora får snö-klumpar under hovarna, så kan inte rida..
i alla fall, har städat rummet, och gjort lite av hemkunskapen...oooohhh, de e så himla jobbigt just nu, men det blir väl bra till slut, hoppas jag..
Igår var det släcktmiddag á la min födelsedag, de va riktigt kul, många skrattattacker och dåliga jacobsson-skämt :) Fick också reda på glada nyheter från Patte! hehe..
aja, nu ska jag duka till middagen, sätter in lite bilder från igår..inga roliga men jag glömde helt bort att ta några kort..

   
de va dom enda jag tog, hehe

vi höres, PÖSS!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Christa

Hoppas du hade en bra födelsedag igår! :)

2008-03-27 @ 21:41:31
Postat av: Camilla

Om det är de nyheterna jag fick höra så var det ju jävligt bra.. För dig ;)

2008-03-28 @ 10:39:32
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Emma

haha, jajemän! :)

2008-03-28 @ 11:00:57
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0