brrr...

e hemma från sarah nu, brrr, fryser om händerna, e klantig o kör utan vantar..men de börjar bli varma nu och sticker sådär obehagligt......intressant
Men, hemma hos sarah hade vi de väldigt mysigt, kyckling-tacosen var bäst och buzz är alltid lika kul att spela :)
o så kollade vi på talang, skjutsade ner milla till bussen och tog oss sedan en moppetur i sorunda,ensamaste men ganska mysiga hålan i världen, jag åkte bakom sarah, mycket roligt! haha, jag hade typ ingen bensin själv, men den räckte faktiskt enda hem, överaskande nog..
kan tyvär inte sätta in nå bilder för jag tog inga, glömde såklart kameran hemma, stressad som fan och klantig nog..
nu ska jag kolla på seinfeld me frida o poppa popcorn, PÖSS!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah&Kikka

Skönt att höra att du åkte hem säkert ;)

2008-05-02 @ 22:40:01
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Camilla

Det var mysigt :)

2008-05-04 @ 12:43:41
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0