emma igen..

shit, jag har fått lust att skriva igen :) de e bra, eller hur?
sitter o väntar på att min sockerkaka ska bli klar, de va en sån där färdig som man bara behövde blanda i två dl vatten o slänga in i ugnen, haha

va just med om något övernaturligt..
Gick in i mammas o pappas rum där tv:n stod o spraka, och på skärmen var de myrkrig..
gick fram till tv:n och precis när jag skulle trycka på knappen så stängdes den av..shit! :S
gick snabbt där ifrån utan att se mig omkring, hahaha

just de, skickade en låt till milla, som vi skulle kunna ha på cias o coberts present..
http://www.youtube.com/watch?v=JE2QnjT4k8Q&feature=related- time of your life
jag får nästan tårar i ögonen av att bara lyssna på den..så fin

aja, nu e min sockerkaka äntligen klar, ska sätta mig på veranden tror jag..
mår faktiskt lite bättre än i morse, skönt, om bara jag kunde sluta nysa, har gjort en pappa flera gånger idag o typ nysit 10 gånger på rad..aah

hare så bra/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0