helgen!

aaa, vilken härlig helg, skitkul helt enkelt! det har varit fint väder också!

i fredags hade släckten jacobsson o olsson grillkväll hemma hos oss, mycket mysigt och roligt!
    
mysigt mysigt!

sedan..
på lördag var vi först hemma hos sarah på morgonen/förmiddagen för att träna på dansen till musikalen, men det slutade med kladdkaka och chill i solen :)
     

sedan var carro o jag också på födelsedagsferre hos robban, mycket mycket kul! :) körde lite burken, fotboll o kubb, haha..aa, vi va bäst asså!
när jag kom hem på lördagen var klockan runt halv sju och frida jag och marcus skulle ha filmkväll, också askul!
vi käkade hamburgare o pommes och kollade på "very bad things" och "G som i gemenskap"..aa, shit va kul vi hade! :) " wow jag e herr guld!!" hahahah, runar asså!
http://www.youtube.com/watch?v=eraYvhClhHg- hem till midgård

och sedan idag, söndag..
frida o jag skjutsade hem marcus o sedan la jag mig i solstolen o stekte lite..
på eftermiddagen mötte jag upp carro o åkte till grindsjön med milla, vi tänkte ta oss ett första dopp, men så blev de aldrig, bara lite picknick o chil, haha!
  
haha, jag ger bilderna 5 toast av 5, hahahha

så, det var min helg, najs ha?! :))
nu ska jag fortsätta kolla på tv..hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha xD söt bild liksom xDxD jag säger bara benjamin !! hahahaha XD

2008-05-12 @ 07:50:24
Postat av: Camilla

Hahaha, så jävla snygga ;)

2008-05-17 @ 16:07:30
URL: http://faretshaun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0