No more blogg...?

Haha, det är ingen mening med att skriva, det är ingen jävel som läser eller kommernetrar... :P
Idag gjorde jag kyckling- och nudelsoppa, den blev inte god... försöker bara intala mig till det...
Hahaha xD Emma berätta att hon hade berättat för Putte om "tolkaren"... Hahaha xD
Roligt, roligt
Jaha, vad har hänt mer? Vi hade extra syslöjd för att bli klara med våra balklänningar. Och så gjorde jag muntliga nationella i svenska idag.. undra hur det gick.. Det var ju inget svårt.. bara sitta och prata på...

Meen, nu ska jag fixa lite på mitt rum innan Erik och Olov kommer... hare, hejs! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha härligt...själv pallar jag INTE att skriva, kanske lägger jag ner verksamheten :P

2008-05-20 @ 17:52:20
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Emma

haha, neä..shit vi har inte skrivit på aslänge :)

2008-05-20 @ 21:04:48
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Anonym

tolkaren?

2008-05-21 @ 16:08:27
Postat av: Cilla

jameen alla kan ju inte sluta blogga. vad ska jag göra då? jag lovar att kommentera om ni fortsätter att blogga!
kram :)

2008-05-22 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0