Snart över

Ska försöka att uppfylla Cillas önskan ett par gånger till :P
Emma var sjuk idag, det var tomt och alla roliga kommentarer saknades..
På SO:n hade vi betygssnack, blev jävligt nöjd om jag får säga det själv :P
På tekniken gjorde jag inte så mycket, försökte göra en kaross till min bil, men den blev så suckig så jag kastade den.
Och sen på tyskan fick vi reda på betygen på de "nationella" proven, blev rätt nöjd där med...
BARA SKOLSNACK! Vad är det med mig??!!
Okej,
Ikväll : ska på konsert, på John Fogerty. Ska bli skitkul :)
Imorrn : ska till Ösmo marknad med ett par poolers,
söndag : ska till Debaser och kolla när Steve ska spela med sitt band:) Ska också bli skitkul :D
måndag : studiedag, jag ska klippa mig, skriva för traktorkort och sen på kvällen ska jag spela på en Vårkonsert..
tisdag : Idrottsdag. På kvällen ska jag spela på en pianoshow.
Fredag : ;)
Lördag : Headline ska spela på Västerbypuben, kom och kolla!! :) 19:30 och 22:00

Så, nu vet ni lite om mitt liv framöver.. FULLBOKAT säger jag bara!  Men vi höres, see ya! // Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har saknat er jättemycket idag, va astråkigt här hemma :)

2008-05-23 @ 16:05:56
URL: http://faretshaun.blogg.se
Postat av: Cilla

shisees du är en upptagen kvinna ;)men åh jag missar ditt bands spelning igen.. dålig planering av dig tkr jag du måste börja kolla med mig först innan ni bestämmer så jag kan komma kolla!! :D keep up the good work :)

2008-05-24 @ 14:40:08
URL: http://ciljalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0