första advent

hej o glad första advent!
Nu sitter jag i köket o väntar på att mina fina lussebullar ska jäsa, mycke fina blir dom.
Har inte så mycket att skriva om, igår red jag lektion, gick jättebra! Sen typ städade jag lite, chillade lite i soffan o jao, inte mycket...på kvällen så var frida o jag hemma, stekte pannkakor o kollar runt på olika kanaler där de inte visades nått! En gammal beck-film, jippi.
O idag, hitils har jag hunnit mocka, o baka lussebullar, eller dom e ju inte klara än, hehe.
Idag e de i alla fall första advent! Snart juuuul!

Neä nu ska jag kolla hur de går för mina bullar :) Hare bra! / Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt :*

Första advent, nu är det dags att få lite julstämning :)

2008-11-30 @ 12:35:19
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0