Hojsan skojsan :)

Tjenixen, nu sitter jag här på mitt rum :P, har fått en data :D!

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, om det är nu som bryr sig x), men nu kan jag berätta lite vad jag har gjort den senaste tiden :)

Ja, för ett tag sen var jag och nåra andra och träffade Natta i stan, det var trevligt. Sen var jag och Stina på gymnasiemässan och raggade lite folk till Södra :) haha, det var askul, vi träffade två andra killar från ett annat gymnasium, som var asroliga! men smarta som vi var så tog vi varken deras msn eller nummer eller nånting!! Men de sa att de skulle komma på Julkonserten, så vi hoppas på det :P
Sen var jag, Emma o Carro på bio och såg Låt den rätte komma in, den var väl inte sådär jättebra, men sevärd :P Det var mysigt att vara med er iaf :) <3 Och sen sov de här :)
Sedan har jag suttit flera jävla kvällar och klippt en musikvideo som äntligen är klar :D
I söndags var jag hemma hos Leo med Danne och Jocke och spelade gitarr och gh :) Det var riktigt kul faktiskt :)
I måndags käkade jag pizza med Oscar, Björn, Casper och Tobias innan det var jazzafton på skolan :)
Sen har jag slutat i Vision, det var lite sorgligt, men jag har verkligen inte tid :/. Och i förrgår så hade vi fotningskalas i skolan xD. Haha, vi satt i cafe't och tog kort på allt och alla :)

Men grrls, hitta på nåt till imorrn, så ses vi ;) Pösselipösspöss / Camilla <3


Kommentarer
Postat av: Emma

härligt me en data! :P jaa, vi måste ses <3

2008-11-29 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0