idol

Hej! nu ligger jag me datorn i knät o pusen brevid mig o kollar på idol :) e lite trött i fötterna efter springet i stan idag, vi va ju som sagt lediga idag för igår var de öppet hus i vår skola, så jag va ju där i typ 11 timmar. Vi sålde kaka o bullar och så gick vi runt o prata me folk, o försökte få upp folk i vårat hus. Men aa, de va ganska kul! men var väldigt trött när jag kom hem, så de va skönt att sova ut imorse.

Nu ska jag kolla vidare på idol o poppa popcorn, måste höra lite me milla o carro om imorn också, för då blir de bio!

ha en bra fredagskväll!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, Låt den rätte komma in säger jag bara :P

2008-11-16 @ 19:36:26
Postat av: emma

hahahaha

2008-11-16 @ 20:30:53
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0