usch

usch för måndagar! Jag kom just in, egentligen skulle jag typ kommit hem från skolan nu, men vi fick skippa två lektioner så jag kom hem tre, skönt!.... just de, ni skulle ha sett min fina vurpa jag gjorde på idrotten, men nu pratar vi inte mer om de haha, kan ju bara säga att jag har ett fint blåmärke på höften haha.

I alla fall fick ett ryck och drog på mig 5 lager kläder tog ficklampan och gick till foa-grindarna o runt byn, skönt att va själv ett tag o skita i allt annat. sen gick jag till min flora o borstade lite. Så nu sitter jag här, ska väl snart äta...

neä, har ingen lust att skriva just nu, inte lust me nåt, vill ha sommar!
/ Emma


En sommar bild för att glömma att de snart kommer vara vinter o äckerlkallt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt :) Ses på fredag? :P

2008-11-18 @ 10:46:35
Postat av: frida

tjockis! va DU ute o gick! har du slagit dig?! hahahaha

2008-11-18 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0