fyra sekunder..

Satt just o lyssna på magnus uggla låtar o en av dom e fyra skeunder-låten http://www.youtube.com/watch?v=h9cznMiFs1A&feature=user och får då roliga minen från när johanna o jag var små och skrev egna låtar haha, o just en av de var en mening från de här låten..

fast våran gick mer:
Fyra sekunder, underbart e kort...alldeles för kort, de mesta regnar bort (reeegnar bort) men nu e de här så ta för dig, glass glass glass i stora lass lass lass, för jag vill ha dig, min glass, för du e min o jag e din och kärleken förde oss samman, mellan dover calais...
hahaha, shit va bra vi va haha, (de e alltså flera olika låtar vi satt ihop) aa, shit..då hade man i alla fall bra fantasi! haha

va bara tvungen, hare bra! / Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha ;P

2008-10-05 @ 17:38:58
Postat av: sarah

Haha xD

2008-10-06 @ 10:33:16
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0