Hola bandelola

Nu har jag nyss käkat en micro-lasagne :P haha, den var nog bara god för att jag var så hungrig :P

Jag ska repa med Vision om typ 50 minuter....   http://www.visionrocks.it/
I helgen tog jag bandbilder med de, och så blev man sminkad av nåt "proffs" typ, haha, jag har aldrig använt såå mycket smink förut ;P

Och igår fick jag hem mina skolfoton, hahaha ! xD Klassfotot blev bara ett fiasko! Alla skulle ha gråa kläder, och så skulle alla se skitsura ut, och så skulle vi ha lappar där det stod PARTY! Men nu när man fick se kortet så typ asgarvar hälften av alla, för att man var tvungen att stå och se sur ut.... xD Men konstigt nog så blev jag faktiskt nöjd med enfotot, jag älskar det svartvita kortet :P

Ja, SORRY Emma o Carro, men jag kunde inte komma, vi höll på sammanlagt från 17:00-20:15 med de där korten, så jag missade min buss, och så kunde jag inte komma :/ Vi får ses typ... snart! :D

Japp, ska dra, hejdå // Camilla

Kommentarer
Postat av: emma

haha, micro lasange e gott! :) måste ses <3

2008-10-15 @ 09:24:48
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0