Höstloov

Hej och förlåt att jag inte har skrivit på 3 år... Här kommer en uppdatering ;)

Den 18e var jag och spelade in en låt med bandet Vision på Polar Studio! Det var riktigt häftigt, och de som kommer på torsdag kan få höra hur den låter ;P. Och den 19e mixade vi den...

Den 24e åkte jag och Tommy till Heron och såg Step Brothers, såå jävla bra! Vi måste se den nån gång, såå våran humor xD

Den 25e var det kick-off hos Maria, det var jag, Maria och Bella, riktigt mysigt :P En tjejkväll... Prövade kläder, kollade på musikvideos m.m...

Den 26e åkte jag, Tommy och Daniel till Sydpolen och lekte lite. Sen åkte vi till en restaurang och käkade plankstek, Mmm! Och sen åkte vi och handlade...

Och igår den 27e så var det tjejkväll hos Sarah. Åkte dit med epan, fick dit Christa, kollade på en rätt sugig film ;P Och så var det lite uppdatering där också.... :P

Ja, det var det... Nu ska jag gå och spela lite drums, ses på torsdag, de flesta i alla fall... Hejdå // Camilla <3



Kommentarer
Postat av: emma

låter bra! :) ses på torsdag <3

2008-10-28 @ 15:55:26
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0