Lista

hej! Nu sitter jag i skolansdatasal o har datakunskap, och har inget att göra på heela lektionen, för jag har redan gjort dataprovet..
Igår fyllde min faster år så vi va nere hos dom på kvällen, va ganska kul...typ åt mat, åt  tårta, och pratade.

I alla fall, det var länge sen jag skrev en lista, så hehe, här kommer en som kan få tiden att gå.

Namn: Emma
Födelsedag: 26 mars
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg:  grön/brun
Hårfärg: ljusbrunt
Längd: 1,70
Höger/vänsterhänt: högerhänt 
Värsta ovanan: vet inte
Stjärntecken: vädur
Sko stl: 39
Är dina föräldrar skilda: nej
Din svaghet: ingen aning
Dina rädslor: att nån jag älskar ska bli sjuk/dö
Mål för det som är kvar av 2008: hm, va lycklig haha
Mest använda fras på msn: vad gör du?
Det första du tänker på när du vaknar: jävla väckarklocka!

FAVORIT:
Person:
Syster
Färg: röd
Mat: tacos
Djur: häst
Glass: vanilj
Godis: choklad
Affär: monki
Skådespelare: shane west, snygging!
Låt: olika
Nummer: 5
Tuggummi: Extra
Favoritdag: lördag
Årstid: sommar
Tandkräm: Colgate
Doft: britney

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor;
ingen aning
Hur vill du dö: som en gammling
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen aning
Vem får dig mest nervös: hehe, de vet ni
Vem vill du mest vara med: de me :)
Vill du vara med den personen dygnet runt helst: kanske de
Vem har du känt längst: Carro
Vem är blygast: jag kanske...lr?
När grät du mest: äh...när ninen dog tror jag
Vad är den bästa känslan i världen: att får va me sina bästa kompisar
Värsta känslan: att va olyckligt kär..
Vart vill du bo i framtiden: i stutby
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: näsan, haha
Hur länge tror du att du kommer leva: länge hoppas jag :S

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja.
Blivit dissad: Ja.
Rymt hemifrån: neä
Föreställt dig ditt ragg naken: haha, aa
Skolkat: neä
Tänkt på självmord: neä
Sovit utomhus: haha aah,
Gråtit i skolan: aa
Spytt i skolan: neä
Velat bli modell: varför inte :)
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha oh ja!
Sett en död människa: usch neä
Druckit alkohol:  aa
Använt droger: näe
Varit på scen: aa
Snattat: neä
Retats: haha, ibland :)

DU:
Svär:
för mycket
Sjunger bra: oh nej!
Är kär just nu: aa, kommer nog alltid va, haha
Duschar dagligen: aa
Vill gå på högskola/universitet: tror inte de
Vill gifta dig: Om det rätta finns.
Tror på dig själv: aa
Kommer överänns med dina föräldrar: aa
Går till kyrkan: haha neä
Sover med gosedjur: neä
Dansar i regn: hm, kan ha hänt
Sjunger i duschen: ibland

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
cola
Mcdonalds/burger king: Mcdonalds
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr 
Adidas/nike:  adidas
Kinamat/mexikanskt: mexikanskt
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
  haha neä
Skriva med båda händerna: neä
Vissla:  yes
Blåsa en bubbla: aa
Rulla din tunga i en cirkel:  aa
Ha dina ögon i kors: haha aa
Nudda näsan med tungan: shit neä
Dansa: haha , aah!
Äta vad du vill utan att oroa dig: självklart
Vem var den senaste pesonen du nudade: typ christa
Jag pratade i telefonen med: mamma
Jag kramade: johanna
Jag skällde på: kracke, haha
Jag sportade med: klassen

SENAST DU:
Skrattade:
 idag
Grät: Vet inte.
Tuggade tuggummi: nu
Drog ett skämt: idag

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 skolan
Lyssnar du på musik nu: neä
Vad har du på dig: jens, kofta

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
  aa
Mirakel:  ibland
Magi: neä
Kärlek vid första ögonkastet: aa
Gud: ibland haha, han hatar mig
Spöken: aa
Tomten: noop

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
USA
Hur många plattor äger du: plattor?
Hur många kuddar sover du med: 1
Dricker du mjölk: aa, gottigast!
Personer du hatar: bara en?
Tror du gud är en tjej: nej, så fall skulle tjejer ha det enklare
Var tror du vi hamnar när vi dör: shit vilken svår fråga
Hur många signaler innan du svarar: 3-4
Vad borde man uppfinna: ingen aning
Är du ett hälsofreak:  får ryck ibland, men neä, inte särskilt
Vad är det värsta vädret: storm

shit! vilken lång lista! aja, nu har ju halva lektionen gått :)
hare bra! /Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha xD Så braa!

2008-10-15 @ 12:07:56
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahaha, faan vad lång ;P

2008-10-15 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0