Oh my God! , eller hur Emma ;P

Haha, shit vad det regnar!! helt sjkt

När jag kollade på korten som Emma la in i förra inlägget så kände jag igen mig, ganska coolt, kolla här ;P jim carrey o jag  Hahaha, samma place :P Men i alla fall...

Idag hade vi friluftsdag, vi skulle gå 7 km och svara på frågor. Jag gick med Jacob, Arvid, Johannes och Andreas, och när vi var klara så gick vi till Burger King och käka... Om typ exakt 2 timmar ska jag gå till bussen, för jag ska spela med Tobbe, Erik, Olov och Kenth. Sen ska vi hit och repa.

Haha, juste, förra veckan så muppade vi till oss riktigt ordentligt, vi började ta foton xD Ni kan få se nåra
  

Hahaha http://eyeofthe.bilddagboken.se/p/main.html

Näe, nu ska jag göra nåt vettigt, hare, / Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, eller hur! exakt samma haha jim carrey va ju kart bäst :) skit fina bilder ni tagit ju! :) PÖSS!<3

2008-10-01 @ 16:14:32
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0