Pissnödig

Hejhej :D

Nu sitter jag på No Remorse, ska repa om typ 50 minuter med nya bandet Vision :)

Jag fattar inte hur man pallade med Sunnerby, jag har så mycket roligare på gymnasiet! Idag t.ex., jag slutade 17:05, men ändå så stannade jag kvar med ett par polare till 18:30, bara chillade runt, käkade lite BK och så... Himla mysigt :)

Imorrn har jag min första uppspelning i aulan, är lite nervös faktiskt ;P Men det ska nog gå bra, vi har tränat mycket...

Det var ett tag sen jag träffade er girls, måste hitta på nåt snart :) <3

Nu Måste jag gå och pissa, höres ;) Puss Camilla!

Kommentarer
Postat av: Emma

roligt roligt! :) yes, måste hitta på nåt skoj :)

2008-10-08 @ 12:15:52
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0