söndag

hej! Nu e de söndag igen, varför  går tiden så fort på helgerna och så sakta i veckorna?
Söndagar e sånna dagar då man bara går o kollar på klockan o ser att timmarna bara springer iväg, södagar e alltid kortare än vanliga dagar :) Idag har frida o jag varit i stallet, o så har vi käkat lurre :) sen får vi se vad som händer..

Igårkväll var jag nere hos familjen olsson. Johanna, sara och jag stängde in oss i gästrummet och kollade på titanic och sova med fienden, himlans bra! o så kollade vi på patrik o deras musikal i 6:an hahaha, rrroligtrrroligt!
Kl 2 tog jag cykeln hem o fick sällskap av en älg hehe, hjääälp! eller den sprang över vägen rakt framför ögonen på mig,  jag vinglade till lite lätt o ökade sedan farten hem haha

 

aja, nu ska jag hitta på nåt, plugga lite kanske,
kan de inte bli lov nuuuuuuuuuu!!?
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, shit det där med älgen xD

2008-10-23 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0