tisdag

hej! Jag kom precis hem från en till handledarkurs för övningskörningen, äntligen e de gjort, nu ska bara papprerna skickas in o sen e de bara att ge sig ut på vägarna, hehe lr inte :)
Jag har ju typ inte skrivit så mycket sen de blev lov, jag vart även glad när jag såg att milla äntligen skrivit :) <3
neä, men vad har jag gjort da...under de här 2 eller 3 dagarna så har johanna jag o sara hunnit beta av 3 filmer :) "what happens in vegas", " allt om min buske" och "mamma mia" kan rekomendera alla!
o sen igår då va vi i stockholm o lekte turister, kom på att vi vet mer om rom o london än om stockholm så då vi va uppe i kaknästornet och så va vi på nordiska museét, o sen käkade vi lite lurre :)  jag va ju tvungen att dra hem sen för den där kursen men sara o johanna fortsatte turista runt..
     
jaha, de var lite om stockholm de :)

idag, fick vi muppar ryck igen o tänkte va lite nyttiga o va med på vattengympa/käringträning hehe, cyklar till vår mötesplats o väntar på de andra som e några minuter sena, hehe, skyndar oss upp, flåsande springer vi ner mot bussen som vi missar, "suck" cyklar hem igen o väntar på nästa buss, cyklar upp, i regnet, o hoppar på bussen :) väl framme, (har då bikini under för att kunna göra en slänga av oss kländerna a lá bruce den allsmäktige) men möts då av massa tanter som e klara me träningen, haha...aja, vi hoppar i badet o simmar o leker istället, bastar o drar hem..
trevlans

neä,men nu ska jag bre mig en stor jävla ostmacka, vart hungrig av kursen o sen typ kolla på tv :)
hare bra!/ Emma



just de! min mobbe i sönder, så om ni får för er att skicka sms eller så, så kan jag inte svara, för jag har varken sett det eller fått det, ni får skicka en duva eller en flaskpost lr nåt:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0