hej

hej bloggen, o alla..
jag sitter o lyssnar på musik o har inget särskilt att göra för tillfället så kom jag på att jag inte lagt in en enda londonbild! vafan! men nu kommer de några av de 300 bilderna jag tog, haha

första dagen o första gången jag sett en telefonkiosk på riktigt hahakväll skitfin affär :)turist?javisst!jim carrey o jagjag robbie williams o fridaen chillig lurre i london eyeframför london bridgemarknad patte o tomasgottis gottis!skotten o pappa med sin nya mössafrida o jag i hyde parklurre i hyde park  lite folk?sista kvällenjag o patte alltid lika sötahemma i sverige igen 

sådär, de va några få bilder haha, men vi hade de väldigt naaaajs i london kan jag ju säga :)
Nu ska jag typ......plugga kanske :)
hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, faan vad kul det ser ut, tänk att vi har varit på exakt samma ställe... ;P

2008-10-01 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0