Sick...

Hallelåja!

Kom hem från skolan för ett tag sen, har ju chillis-vecka nu... ;P Idag var det en kurs på 2 timmar om hur man lär sig låtar snabbt...

Imorrn ska jag a tjejmiddagen med grlsen i klassen, men det blir typ en tjejlurre istället, för alla är så jävla upptagna hela tiden :P

Igår åkte jag till skolan i en timma och spelade lite marimba.. sen åkte jag hem, och sen åkte jag till No Remorse och repade.

Ikväll ska jag ner till Nynäs och spela med Erik, Olov o Tobias, och sen åker vi hit, alla utom Tobbe o repar.

Titta på den här och njut av hans skills !! :P  http://www.youtube.com/watch?v=r9bFPsVtXgY

Nu ska jag göra mig redo för att gå till bussen... snart... hare / Camilla


Juste, rubriken säger att jag är döds-förskyld...

Kommentarer
Postat av: Emma

oo, jävlar vilken duktig :) stackars dig som e sjuk, krya på dig :) PÖSS!

2008-09-24 @ 16:15:45
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0