skräckis..

tjabatjenahallå!
Nu har jag duschat o ska snart gå ner till johanna o patrik o kolla på skräckfilm, ooooo
vi ska  typ se, the eye och från andra sidan, så jävla bra!

Idag kom vi till skolan kl elva, började me datakunskap halv tolv, fick reda på att vår engelska lärare var sjuk, så vi hade bara svenska o sedan slutade vi, härligt ha? :)
Sen gick jag och johanna till bibblan o pluggade lite o fördrev lite tid, för att sedan gå o möta upp sara vid tåget, och så gick vi o käkade pizza på al porto, lätt den godaste pizzan jag ätit! Sedan gick vi till willys o köpte lite godis, hehe, o sen åkte vi hem..

Men nu ska jag snart gå ner till kussarna, så ha det så bra!/ Emma

 

så...hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va chill!

Deras pizzor e asgoa!

Pussis

2008-09-10 @ 20:22:45
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0