Torsdag

Sitter och diggar låten som Emma la in i förra inlägget, riktigt bra ;)

Morfar var här nyss, jag har ätit melon...

Idag stannade jag kvar efter skolan och bokade ett trumrum så att jag kunde öva lite mallets :) Sen höll Petter på att skrämma skiten ur mig när han gick in och skulle lämna nånting :P

Jag känner att jag inte har nåt kul att berätta... Jo! Jag, Max, Donald, Olov och Gabbi åkte ju till Grönan :) Först åkte jag ner till Nynäs, gick till Centrumgrillen med Donken, mötte upp Max, gick till stationen. Då hade nåt tåg gått sönder så det skulle vara ersättningsbussar istället, och den kom efter typ en halvtimma... Sen när vi väl var inne på Grönan så åkte vi Extreme ett par gånger, sen käkade vi, sen kom Olov o Gabbi. Och straxt efter det så gick vi till scenen, där The Hives spelade, de var riktigt bra live! :)

Idag på lunchen, som var riktigt lång, så spelade jag, Johan, Magnus, Stina och Lorenz kort, Fy faan vad kul det var! Fuskar-Lorenz fuskade inte så osynligt, och alla blev arga för att man inte hann slå först på högen o.s.v.... xD

Wow! Jag kollade på klockan, och den var 17:17, så nån tänker på mig ;P

Nu ska jag gå och spela lite virvel, pöss på er! <33 / Camilla


Emma - Hela världen är så underbar


Kommentarer
Postat av: Emma

de va nog jag som tänkte på dig :) saknar dig <3

hela världen e underbar :)

2008-09-04 @ 17:45:37
URL: http://faretshaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0