you better get to livin´

hejsanhoppsanfallerallera!
FREDAG idag, vi har bara lite svårt att komma på nåt att hitta på en fredagskväll, men de blir någ bra, eller som datakunskapsläraren(jack black) säger, det ordnar sig, haha

Nu ska jag snart gå ut till min flora, kan bara inte sluta lyssna på dolly partons underbara låter, hittade en, o shit va glad jag blir av den! lyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=gvnVd8a3cJc&feature=related- you better get to livin´

You better get to livin', givin'
Don't forget to throw in a little forgivin'
And lovin' on the way
You better get to knowin', showin'
A little bit more concerned about where you're goin'
Just a word unto the wise
You better get to livin'.


aaaa...

Aja, nu ska jag gå ut till stallet, ha en bra fredagkväll!/ Emma

just de! bara 6 dagar kvar till LONDOOOOOOON!!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, fy faan vad kul att du ska dit :D

2008-09-19 @ 19:17:45
Postat av: carro

VILL MEEEEEEE !!!! XD (L)

2008-09-19 @ 20:04:23
URL: http://carolinesusaneellenhilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0