zzzzzzzz..

hej!
Nu sitter vi i cphusdatarummet, sista lektionen, JAAAAAAAAAAAAAAAA!  Fast nästa tisdag kommer vi ha svenska efter den här lektionen, o veckan efter de, o efter de, o efter de, och flera flera fleeera dagar framåt....suck
Fast jag behöver inte bry mig om de just nu, för snart åker jag till london, bort från lilla sverige, och johanna meddelade igår att de är 20 grader i london, o att de ska bli strålande sol på lördag moooaahahah, aaa...
Ska nog börja kolla lite vad jag ska ha med mig nu när jag kommer hem, tihi

Nu ska jag....inte skriva nåt mer, hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fyfan för svenskan asså!

Jag vill ju också bort från svedala, vafaaan! Aja skänk mig en tanke när du kommer ner ;)

2008-09-23 @ 13:40:13
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Aah, skänk mig en tanke

när du är där också ;P <3

2008-09-24 @ 14:29:19
URL: http://faretshaun.blogg.se/
Postat av: Flora

Stornäsan

2008-09-25 @ 00:42:06
Postat av: emma

va i helvete marcus! haha

2008-09-29 @ 14:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0