länge sen..

hmm, de va länge sen de skrevs nåt i den här, men jag har inte orkat, hehe.
jaja..vad har hänt da som e så viktigt att berätta...

Idag slutade vi halv tolv för våran lärare var sjuk, och de va sjukt skönt. När jag kom hem så åt jag lite, sen var det jättefint väder ute så jag skyndade mig sedan ut i stallet och tog en tur med florran. Sen har jag fixat lite i stallet o så, och nu sitter jag här.
Ikväll ska mamma och jag på yoga, hmm, jag som e så otroligt vig också, neä...men de e min moster som håller i de så de ska också bli kul o se.



I fredags var jag hemma hos frida o chillade, åt pizza o så. Sen klippte hon mig och slingade, hehe...jag vart inte nöjd med färgen så jag färgade om det, förlåt frida haha. men jag såg ju för taaaskig ut!
I lördags var jag på bio med Sarah, det var mysigt o filmen var bra, bröloppsduellen.

vafan, nu vet jag inte vad jag ska skriva, måste göra nåt annat, hare bra! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0