Pizza och Fekke

Hejhej, nu var länge sen jag skrev igen :P

Igår var det en fullspäckad dag, första gick jag i skolan, slutade efter kören vid 16:00, och åkte hem. Jag var hemma i ca. 2 timmar, fixade till mig lite och packade, sen gav jag mig av mot bussen mot Nynäs för att käka pizza i Nynäs med Emma och Carro som jag träffar alldeles för sällan! Eller vi började med att gå till Willys och köpte lite godis som jag och Olov skulle ge till Linn tillsammans med lite andra prylar. Sen gick vi till Arenan, åt nästan upp min pizza innan jag gav mig av till Olov. Vi gick vidare till Erik där Tony också var. Sen gick vi tillslut till Linn där det var massa folk redan :)

Det är nu det roligaste börjar :P
Haha, Erik blev stupfull! Till en början trodde vi att han spelade, men sedan när man kände spritlukten så ändrade vi oss :P . Haha, han skulle pröva hur mycket saker han klarade på fyllan, han försökte spela gitarr, snackade fysik eller vad faan det nu var, haha och gå :P Efter ett tag så blev han inte bättre kan jag ju säga. . . Tillslut fick Olov gå hem med Tony till honom och jag fick gå med Erik i armkrok hela vägen hem till honom. Haha. han babblade på medan vi gick om att jag var en krok, och han också, fast han måste ju skriva på kontraktet.. Jag ba: Vilket kontrakt!? Han ba: Jag vet inte.. Ett sånt som man skriver på.. :P  När vi kom in till honom så spydde han ner sitt badrum, sen efter ett tag så tog jag in honom tills hans säng där han fick ligga med en balja... Haha, stackarn ;P Sen möttes jag och Olov utanför Erik hus, och så gick vi hem till Olov och sov :P.

Upp vid typ 9, käka frukost, spelade nåt skateboard-spel, och sen drog jag iväg och hade genrep med Nkbo, och nu är jag hemma! Om tre timmar så ska jag och Cicci hem till mormor o morfar och käka middag :) Mys ! Mamma och pappa åkte till Island igår, och kommer hem på tisdag.. :)

Och idag är det ju alla hjärtans dag! <3 Nån som har fått ett par rosor eller choklad eller nåt? :P Jag fick godishjärtan :P

Haha hare, / Camilla

Kommentarer
Postat av: carrobarro

Hahaha fan vad kul det lät! xD <3 Jag har inte fått nåt :( haha vem skulle jag få ifrån? :P puss puss älskebarn! <3

2009-02-14 @ 17:05:32
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahaha shit va kul! :)

2009-02-14 @ 21:00:33
Postat av: Sarah

Haha aa, shit, påväg ner från idrotten va de väl ? :P Povsitt...:P

2009-02-15 @ 16:07:57
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0