Romme

Hejsan hoppsan !

Igår var jag på Romme med skolan, fy satan vad kul det var! xD Jag gjorde en snygg jävla vurpa (kolla korten), och tog mig ner för svarta backen! Bland det läskigaste jag har gjort på länge ! :O Här kommer lite kort :)

          

ja, några.. :) Det var en lyckad dag :P

Men nu håller jag på att bli riktigt förskyld.. usch fy och blä..
Jag satt nyss och kollade på "Mandomsprovet" på facebook xD Om ni vill kolla, kolla på min profilsida så är den där, för jag har kommenterat den ;) det rekommenderar jag ;D

Imorrn fyller Evelina år, grattis! <3 Och imorrn så ska jag hem till Linn, hon ska ha fest, ska bli aaaskul :D:D <33

Här kommer lite andra kort från skolan :)

    

Ja, det var det, vi ses, hejdå <3 / Camilla

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha kuligt :P

2009-02-05 @ 18:08:32
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Emma

haha fin fin vurpa! :)

2009-02-05 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0