2008

hejhej! Nu sitter jag här o vilar upp mig, e så sjuukt förskyld. snörvlar, hostar o nyser, hehe inte skönt.
O de vart ju inte lättare att inventera då. Vi inventerade på kvantum idag, gick upp kl halv 5 och åkte till kvantum, hehe. De va vart pengarna man får senare i alla fall.
Nyår vart också lyckat, träffade massa folk från skolan/klassen och de var väldigt trevlans. Däremot var det kaos i nynäs centrum, där persiener o soptunnor brann, brandbilen kom, o jao, vi flydde där ifrån sen.

jaja, gott nytt år, och bara ta tag i nästa. 2009

Har sett att alla har gjort en liten sammanfattning av året så, nu ska jag också göra de, eftersom jag inte har tillräckligt me fantasi för att komma på nåt eget.

2008

Vi börjar väl där jag kommer ihåg nåt från.
Vi börjar från nian :) som va 2007 då också da, men men

   

jag fyllde 16:


Jag fick biljetter för att gå o kolla på thomas järvheden <3
 

carro och jag hade födelsedagsferre:
 

Bowling me kussen, robban, carro o milla
  

Kollade mycket på millas band, när de spela
 

Hade håltimme (trodde vi) :)


lite skola
  

Ferre hos milla:
  

Grillferre hos carro:
  

Musikalvecka:
        



Det var bal:
  

Klassens dag i grindsjön
  

Skolavslutning
   

Sommarlooov!
     
Midsommar
  

Jag sommarjobbade med patte, o marcus hos pappa.
Och sarah fyllde 16
  

NRJ
  

bio


Kräftis


Tjejmiddag/killar
 

London!
   

Stockholm!
 

Halloween


Jul
 

Neä, nu orkar jag inte mer! har fan suttit o laddat upp bilder i en timme nu.
Men som sagt de har hänt ganska mycket under detta år, har tyvär bara bilder på hälften av allt. Men jaja :)
nu e de 2009 som gäller!

Nu ska jag göra nåt annat.

GOTT NYTT ÅR!
/ Emma


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, vad roligt :D

2009-01-03 @ 11:54:51
Postat av: Sarah

Aaaawh! Vi gör 2009 MYCKET roligare! =D

2009-01-03 @ 12:34:37
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0