faan va fiiint !

Emma, vad duuktig du är, det blev superfint :D

Jag har svinont i min tumme! Vi har i svenskaläxa att vi ska göra sammanlagt 6st A4-sidor om en grej.. Och så satt jag med det igår, jag började igår runt halv sex kanske, och sen satt med med helvettet till fem över 12!!! Fatta! 6 timmar med skolarbete! suck.. men nu är det bara en sida kvar :P

Hahaha vet ni xD Jag vaknade av att jag skarattade, hur jävla sjukt är inte det ?? hahaha shit asså !

http://www.youtube.com/watch?v=mjs-0XqfLM4 Det här är bra låt för den som har lust att lyssna :P

Jag tänkte nästan ringa och fråga Christa om vi skulle hitta på nåt idag, det var ett tag sen man var med henne :)

Just nu sitter jag och beskär alla kort på datan så att de blir extra fina :P

Men vi ses, Camilla ! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

va bra att du gilla den :) PÖSS!

2009-01-11 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0