Måndag

hej! Nu sitter frida och jag o chillar i mitt rum, hela kvällen har vi suttit som pensionärer o spelat spel. Kort, yatzy, och fia me knuff, jag ägde på fia me knuff asså! :)
Sen satte vi på en konstig film vi shoppat, med 33 fem-minuters långa skräckisar, eeeeh, en chippchoppar film va de såklart, o lite halvskum...så den stängde vi av.

Vill nu veta nåt sorgligt?
Imorn e sista lovdagen.....de e sjukt hur man kan vänja sig vid att vara hemma på dagarna, nu ska vi liksom till skolan igen....bbuuuhuuu!
Men imorgonkväll skulle vi typ på bio med fam Olsson, och förmodligen farmor och farfar. rrrooooligt roligt!

haha, nu sitter vi o asskattar åt en klipp från lejonkungen som vi ältat hela dagen, sååå jävla bra! pratar du me mig?! PRATAR DU ME MIG?!

http://www.youtube.com/watch?v=R7N0kz-wVFc- lejonkungen <3



Hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha: PRATAR DU MED MIG!? xD

2009-01-09 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0