Stressigt öppet hus ;)

Tjenare!

Igår kom Carro hit, och vi kollade på måånga Ghostwhisperer-avsnitt, såg några andra mysko filmer, åt chips och drack Coca cola. :) Det var trevlans :)

Vaknade imorse kl 4(!)av att Cicci och "hennes" Karro höll på att göra sig i ordning, för de skulle iväg med skolan och åka skidor :)

Jaa.. Jag ska till Romme, har jag skrivit det i något annat inlägg? Iallefall så ska jag dit med skolan den 4 februari! Och jag som aldrig har åkt skidor, jag kommer väl slå ihjäl mig och bryta ben och armar och inte kunna spela trummor... Vilken mardröm, jag får ta det försiktigt helt enkelt ;)

I torsdags var jag i skolan från 8:00-20:00! Det var Öppet hus. Så först gick man i skolan till 14:20, sen gick jag o nåra kompisar och åt, sen var det genrep, sen var det chill, sen var det fullt med nervösa 9or överallt!
Och innan genrepet så frågade Petter mig om jag skulle vara där hela kvällen, och det skulle jag, och då frågade han mig om jag kunde vara med i symfoniorkestern och spela, och då kunde jag det... Shit! jag hann spela låten en enda gång innan vi spelade upp det för de andra, haha, men det gick ganska bra :)

Det var tre föreställningar sammanlagt, och alla började halv, fast olika timmar.. Första gick bra liksom, sen gick vi ner till slagverksrummet och snackade lite med nåra 9or, sen så skulle vi upp igen, och så kollade jag på klockan: SHIT! Den är 2 minuter i halv, så jag springer upp, och så upptäcker jag att jag är den enda slagverkaren av 4 st som är på scenen.. No way att jag är själv på de här låtarna, så jag springer ner igen för att hämta de andra, och möter Jonatan och Andreas springande uppåt, jag frågar: Var är Petter då!? Och det visste de inte, så jag skyndade in i slagverksrummet där han satt lugnt och pratade, och så fick han reda på hur mycket klcokan var, så sprang vi upp, och missade första slaget i låten! Haha, snacka om stress!! Hahah... Roligt var det

Jaha det var det :) Imorrn är det skola igen :) Då har jag musikhistoria, matte, lunch, svenska, musikteori och sen slagverkslektion :)

På tisdag ska jag spela i Nynäs kyrka, på förintelsens minnesdag, för den som har tid och lust :) Det börjar 19:00.

Kraam / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0