Söndag

Hejhej!

Här sitter jag och kliar mig i huvet, för jag vet inte vad jag ska välja för musikval och individuellt val, det är ju skitsvårt ! Allt låter så kul, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja.. :/ Jag kom på att jag måste snacka med Petter på onsdag när vi börjar, vad han har för nåra.. :)

Och jag vill bara säga att "Tomten" på http://sajjo.blogg.se verkar lite punshig av sig.. :S

Ja.. Häromdan, typ igår, förrgår.. var jag hemma hos Carro, chillidillade, kollade på film, åt onyttiga saker, somnade i Koffs soffa, vaknade av att katten (troligtvis) vräkte ner hans parfymhylla mitt i natten.. :P Gick upp, käkade frulle, fick skjuts till Spångan, tog bussen därifrån (jag visade busskortet lite för fort, så han hann nog inte se att det inte var ett plusskort, eller så orkade han inte bry sig.. ;)) . . .

Jahapp, jag har typ inget kul att verätta.. Jo! Igår vaxade jag och Cicci upp moppen och minimoton, och så ska vi sälja de :P Himlans vad de var fina när vi var klara, glänsande och fina.. :P

Och idag, jag tankade epan för första gången, Cicci följde med mig ;P. Och sen när vi var påväg hem, typ vid vinaren så kände jag mig extra snäll och stannade vid vägkanten för att det låt 2 bilar bakom, och så stannade den också! Och så var det Tommy och Rochter som var ute och raceade i hans farmors bil :P Haha , shit assåå! Och så imorrn så ska vi åka och pimpla kom vi på då, och sen på kvällen så ska jag på bio med kussarna, sis o morfar :)

Ehm, ja.. typ så..

Nu tänkte jag lägga in nåra bilder på mina älsklingar ! <3

                               

SHIT ! Vad mycket roliga saker vi har gjort tillsammans ! Jag har inte ens kommit igenom albumen än, och se så mycket vi har hunnit med!! :D :* <3

Saknar er! Puss // Camilla

Kommentarer
Postat av: Emma

ååååh :) <3

2009-01-04 @ 20:54:47
Postat av: carrobarro

Milla planka på bussen!!! :O hahahah <33 hurru du gulleplutt, va du full när du skrev eller xD.. väldans mkt stavfel ! ;) massa kärlek !<33 När ska järngänget göra nåt mys tillsammans ? :D <33 LOVE

2009-01-04 @ 22:14:41
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: carrobarro

Milla planka på bussen !!!! :O hahaha <33 Hurru du gulleplutt, va du full när du skrev eller... väldans mkt stavfel ! ;) massa kärlek <3 När ska Järngänget göra nåt mys tillsammans ? :D <33 PUSS

2009-01-04 @ 22:17:06
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: carrobarro

Hahahaha xD datan muppade !! <3

2009-01-04 @ 22:19:11
URL: http://carolinesusanneellenhilma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jag var INTE full xD

2009-01-08 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0